taas yksi koulupäivä takana päin.. Eihän niitä koulupäiviäkään ole enää hirveästi, olikohan 16. Mä oon lastenhoito keikalla nyt ja pikkunen meni tutimaan ja mulle annetaan aina siks aikaa vapaa pääsy koneelle, aika jännää. Vitsi mä odotan sitä kun serranot alkaa taas. Salkkarit muuttuu muuten aina hyviksi tauoiks :( mä sitten tykkään siitä Mirosta se on niin njam, kuten Marcos (fran) ja Adrian (eiku siis dvd). On se Joonatankin ihan ok, tai ainakin oli, nyt se tuntuu sellaselta kamalalta.. hyyi.. ja Juuliaa vihaan myös.. Mut Oona <3 Miro njam. Oikeesti. Ennen kun Oona ja Joonatan alko seurustella olin sitä mieltä että ne on njam pari mutt nyt no, no. Juupelis juu. Mitäs sit kirjottelisin. joku voisi opettaa mulle miten kappaleita ladataan netistä (ilmasiks), tiedän ett se on laitonta mut mulla ei oo rahaa, tai on mulla mut oon tajuttoman nuuka.. :( haluisin se Fran perean la chica de la habitacion el lado, tai miten se kirjotettiin, ei hajuukaan ja sen S.J.K:n d.p.m:än ja sitten el canto del locon jonkun levyn.. hmm.. juussan mitäs muuta kesä on kohta ja kaikkee njam. juu njam, njam, njam. Okei on vielä yks kamala asia; äitienpäivä. Pitäs keksii äiskäpäiskällekkin jotain. Adiós.