terve taas, koulua enää 15 päivää jäljellä.. hmm.. :) Juu, tänään oli taas mukava päivä koulussa, sopivan helppo for me. Mitäs muuta. En mä oikein ees tiä mitä näihin kuuluis kirjottaa, kuhan kirjotan lämpimäkseni näin. Mä tapasin muuten tänää mun ex-kaverin, tai on se nykynen kin x) mut tapaan sitä toosi harvoin kun se asuu niin hirveeeen kaukana, jos se asuis täälä niin se ois just sellanen the ystävä, jota kaipaan. Niin mut ei asu, sen tunnin aikana (okei oli se ehkä 2h) kerroin sille enemmän asioita itestäni, ajatuksistani kun mun bestis tietää musta, aika jännää. Äitien päivä siis tulossa, tein äiskälle sellasen njamin näkösen kakun <3, mä muuten rakastan myös leipomista, tykkään kokeilla kaikkee kevyttä ja koht. vaikeeta. Juu oon terveysintoilia, mä tsekkaan aina paketeista paljon niissä on kaloreita ja paljon rasvaa ja mä en pysty syömään mitään jossa on paljon rasvaa tai jtain tai pystyn mä, jos nyt ihan totta puhutaan, oikeestaan mulla on aika huono itsehillintä mut en mä esim. karkkia, limsaa tai sipsejä oo syöny moneeen kuukauteen. Mut silti mä teen näitä omatekemiä namskuja ja syön niitä, ja syön myös pakaste vadelmia njam <3, ja pilttiä ja... juu niin. Serranot <3, että mä tykkään njaam.. <3 juu adrian <3, fran <3, victor <3  näin ikkään. Kohta pääsee uimaan, jeee.. mä rakastan uintii njam njam njam. Ooon aika hyvä uimaan ja niiin rakastan sitä.

Juu millasista tyypeistä pidän (en tarkota tässä niinku millasen poikakaverin haluisin vaan että muuten): no niiden piitää olla hiljasia ja sellasia, mä en kestä muita johtajatyyppejä siis kun oon ite niin johtajatyyppii, sit mä en kestä sellasia jotka valittaa, mä oon ite niin sellanen optimisti tyyppi ett niin. Sit mä en kestä mua parempia tyyppejä koulussa, mä tykkään ett mä tiän ja saan opettaa muita (mulla on ehdottomasti meidän luokan paras keskiarvo vaikka se ei oo edes hirveän lähellä 9.) tai kai mä jossain tilanteessa kestän mut musta on kauheeta jos oon yks huonoimmista, oon huono häviäjä, tai en oikeestaan jos on kyse ryhmä hommasta kun sillon voin aina salaa syyttää mielessäni niitä muita x). Mä vihaan ihmisiä jotka luulee itestään liikaa (kuten itse luulen x) ). Juu niin ja vihaan ihmisiä jotka luulee ett ne on jotain tosi erikoisia ja niin vaikka ne on ihan sitä massaa, tai ehkä ett tajuu mut tarkotan siis ett joku vaikka värjää hiuksensa kirkkaan pinkeiksi ja sitten kirjottaa galtsun päiväkirjassa siitä kuinka sitä ärsyttää kuinka muut on ihan taviksii ja sen nyt ainakin huomaa kun sillä on ihQ pinkit hiukset, okei ette tajunneet viekään mut ei haittaa.

Ja millasista pojista mä tykkään (haluun,haluun, haluun): Mä tajusin joku aika sitten että pojat on söpöimmillään rakastuneina, joten haluisin että poika ois tulisesti rakastunut (muhun). Sitten ei missään nimessä kaljuu poikaa (hyi,hyi,hyi) vaan halusisin sellasen jonka hiuksia voisin pörröttää. Eikä missään nimessä mua viksumpaa poikaa vaan sellanen jolle voisin sanoo "höpsö..." juu näin. ja sitten mä haluun että sen katseessa on jotain njam ja että se on oikeesti söpö, ei komee, en tykkää komeista pojista, tai tykkään mä mut söpöt ois enempi mun,mun,mun ja jos joku miettii että mitä eroo on söpöllä ja komeella niin tässä mun jutussa se on ainakin sillee että söpö on sellanen pulloposkinen ja sellanen, ei mikään sellanen aah komee malli vaan söpö kyll te tiätte, ehkä. Ja komee on sellanen joo no otetaan esimerkiksi tästä nyt vaikka serranojen miehet ja niistä alejo (raúl) on komee ja fran (marcos) söpö. Ett näin.. Ainiin yks mun salaisista ihastus pojista (ns. ihastus tarkotan tässä että mies joka on njam musta mut en oo ihastunut niinkään) on orlando bloom, oon siis tällänen normi teini x).

Ehkä mä meen nyt, adiós.