Terve.. En oo kirjotellukan muutamaan päivään. Hmm.. kattelen tässä samalla disney channelii <3 Mä muuten rakastan myös lasten ohjelmia.. juupps.. Juu.. Mitäs muuta kirjottelisin. Kattelen tässä samalla telcincolta tuotaT y G:tä nam <3. Vatsanpohjasta oikein ottaa.. Mä oon keksiny uuden harrastuksen.. vakoilen erästä ex. kaveria samalla kun oon lastenhoito keikalla x), musta vaan olisi niin kiva jutella sen kanssa.. hmm.. Ja sitten meitä vastapäätä asuu yksi mummo jonka lapsenlapseen olisi kiva tutustua.. haluisin vaan niin kovasti ystävän. juu.. Kukaan ei tiedä... kirjotin tollai alkavia lauseita päiväkirjaani 2 sivuu.. Kukaan ei tiedä että kuljen koulumatkani pidemmän kautta etten törmäisi kampaajaani, kukaan ei tiedä että pidän Fran Pereasta ja Orlando Bloomista, kukaan ei tiedä että rakastan romanttisia elokuvia, kukaan ei tiedä että itken melkein jokaisessa ohjelmassa jota katon, kukaan ei tiedä että en voi elää ilman kirjoittamista, kukaan ei tiedä että ei se koulu mullekaan oo helppoa (pitää lukea), kukaan ei tiedä millaisen pojan haluaisi, kukaan ei tiedä että oon ihastunu siihen yhteen <3 tai en tiä oonko ihastunu, se on söpö jne mutt en tunne sellasta tärinää kuten yleensä jos oon ihastunu, kukaan ei tiedä että oikeasti en edes pidä alejo sauraksesta, kukaan ei tiedä että rakastan niin paljon lapsia, kukaan ei tiedä kuinka pahasta synnytysfobiasta kärsin, kukaan ei tiedä että tykkään myös esimerkiksi lauri tähkästä, kukaan ei tiedä että rakastan lastenohjelmia, kukaan ei tiedä että rakastan jalkkista, kukaan ei tiedä kuinka paljon vastustan tupakkaa, kukaan ei tiedä mikä on lempikappaleeni (s.j.k:n soy la caña tai entre muñecas tai besame tai..fran perean joku) kukaan ei tiedä että rakastan lukemista niin paljoa, kukaan ei tiedä.... juu..

Meidän luokka.. hmm.. Meidän luokalla on 20 oppilasta 13 tyttöä ja 7 poikaa.. Pojissa on 3ok:ta mutta niistäkään no okei ei oo yhtään ihanaa mut hauskoja ne on <3. Tytöissä vihaan yhtä tosi paljon.. se ei ehkä tiä sitä mutt.. Se on kanssa johtajatyyppiä, valittaa liikaa, puhuu liikaa, kyselee liikaa, luulee olevansa jotain liikaa.. Sitten on yksi joka on about mun veljen ikäluokkaa mieleltään (tai ehkä vähän nuorempi x) velipoitsi on siis 11 Sitäkin vihaan, se selittää liikaa ja joo se on samallainen kun mä about 5lk:lla.. Sitten on yksi joka on rasittava, sekin on alikehittyny juu.. sitä me vihataan muu luokka yhessä vaikka musta siinä ei oo hirveen rasittava.. mut juu.. Sit on yksi joka juo, polttaa jne. Se on ihan tajuttoman ruma ja tyhmä ja sekin luulee itestään liikoja, ja muutkin on vähän rasittavia, se kenen kanssa mä eniten oon on ihan ok.. mut mua ihmetyttää miten voi olla niin tyhmä ihminen.. siis niinku tyhmä.. kun se ei ymmärrä mittää eikä tiä eikä.. okei..

Mun kaverit, ne joiden kanssa oon vapaa ajalla. Ystävät jotka eivät ole ystäviä. Eli sovitaan että ne on vaikka Ulla ja Karita.. Ulla on mun bestis, mut se ei tiedä oikeesti musta mitään, kun me ollaan kaksin, on meillä hauskaa, mut, ei me ikinä puhuta mitään syvällisiä tai jos puhutaan niin se puhuu ja mä nyökkäilen vaikken oo samaa mieltä. Sitten on Karita juu.. Se luulee olevansa ihana jne.. mut mua rasittaa sen asenne, se esim. pystyy sanomaan pokalla että "en mä ainakaan haluis ketää poikaa jne.." ja mä oon siinä aina sillee ettt "jaa" enkä viitti sit sanoo mitää. Sitten mulla on niitä jotka on jossakin ei asu siis lähellä, sovitaan vaikka että ne on Anna ja vaikkapa Meri. Anna on äidin kaverin lapsi tai no mun ystävä, se on ystävä. Se on mukava ja harvoin valehtelen sille mitää, se tietää musta enemmän kun kukaan mun näistä kavereista täälä. Sitten Meri, sen tapaan aika harvoin mut sekin on mukava, ei me ehitä puhuun mitään syvällisiä kun tavataan niin harvoin mutta sekin on mukava <3. Adiós.